Minst sagt.

Jag är harmlös, jag är inte den ni är ute efter.


Kylan närmar sig mina tår, känner att de börjar tappa känsel. Fruktansvärt kallt, och det är bara början på vintern.
Vart ska det sluta? Jag måste i alla fall finna en mössa, kallt om öronen!! :)

Igår blev inte som tänkt, min mobil dog, och jag kom på att jag inte hade min laddare med mig. SÅ kvällen blev ljuvligt lugn. Och det är inte ofta man vaknar utvilad en söndag, så jag tackar min mobil lite ;)

Fredagen blev allt utom lugn, hahaha, jag åt taco med föräldrar och det bjöds på starka drycker i baren. Martina drog sen vidare för att åka iväg och spela en bowlingrunda, visst jag vann, men mer minns jag inte !! huum..
Var en runda på baren, och mitt minne kom tillbaks...minns hela den obetydande rundan i baren. Vilka folk, vilket snacka, vilka onödiga hängningar. Jag är CHOCKAD:

apropå sill, jag ska hem till Simrishamn snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0