Vart har året blivit av?

Underbart väder, vet faktiskt inte varför jag sitter inne. ?
Känns inte lönt att sitta ute, börjar jobba snart, och det är duschen och frukost som gäller.
Dagarna går ursnabbt, trivs verkligen på mitt jobb....det bästa val jag har gjort i mitt liv :)

Skönt att veta att ni har det bra Ida, saknar dig, men tiden går snabbt!! =)

Blev av med min plånbok igår kväll när jag kom hem, ringde jobbet imorse och bad dom kolla runt lite, sen kom jag på att jag hade låst in den i skåpet i personalrummet, sååå förvirrade Martina är igång :)

är ledig imorgon, ska fira lillbrossan då var det tänkt :) Hoppas vädret är bra bara!!

charlotte Perelli är på radion med HERO, förstår inte att de kan spela skitet nu efter fiaskot i Eurovision?

Helt ofattbart att det snart är Juni månad, vart har detta året blivit av?




Nu mina vänner ska jag dra mig, på återseende!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0