stekt som en fläskfile, men ändå inte :)

Lyssnar på Radio ; Bandit Rock 106.3.. fastnat för den kanalen gräsligt mycket! Grym musik dygnet runt! En kanal att rekommendera om man är mycket för lite rock och lite soft rock :D Kan man väl säga :)

Då har man varit ute och stekt hela dagen, färg har man fått, förklaring finns:
Stekt , likt gyllenbrun yta, men väldigt saftig och blodig inåti :D

Händer inte så mycket idag heller, ska dock försöka ta mig ut och promenixa, det är ju inte fel i detta underbara väder! :) Älskar värme, och snart så, ja just det, de har jag inte berättat !!!
SEMESTERVECKA ÄR PLANERAD, ganska snart. Västra Kreta är hett just nu, men man får se hur det blir! Billigt och bra, och varmt ska där vara, annars kan jag lika bra leva i Sverige i en vecka extra ;)

Ligger
med en vit tröja, altl för att man ska känna sig så brun det bara går ;)  Färg har jag fått i alla fall...
Nog skrytit om det, nu ska jag dra mig ner och köpa glaaaass :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0