Eurovision Song Contest

Tre stående favoriter: Ryssland, Grekland, Armenien.
Går verkligen bra för dom, inte alltid man har bra koll på de :D

Jaa det var nästan en vecka sen sist, jobbat ganska mycket, som vanligt... ledig imorgon med, sen börjar då min dryyyga vecka, ledig torsdag enbart! Men så tänker jag bara på att jag åker snart ändå, på semester till Västra Kreta, det ska blii underbart!! Tror att jag och Anders kommer få det bra!!

Inte mycket annat att skriva, mer än att jag har verkligen dunder MIGRÄN...

Upp tidigt imorgon, se Amerikansk Fotboll var de tänkt..Sen är de ju Mors dag med..:D

Hoppas Ida och Sofie har de bra i de Amerikanska Staterna ;) var de nu befinner sig ;)

Får kläderna imorgon som jag beställlt..kan dock inte hämta förrän tisdag :S

Ciao ciao.


Kommentarer
Postat av: ida

tjaaaa.. vi har det skit bra!! USA ar helt underbart.. vi trivs som fan har! och har handlat MASSSOR!
Ar i sanfransisco nu...
vi hors..
Puss

2008-05-27 @ 19:35:10
URL: http://crazyida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0