Välkomst drink kanske?

Dagen då jag föddes, ångra jag att jag kommit till denna Värld.
Men vad kan jag göra? Jag måste i alla fall försöka klättra upp till toppen, kan knappast ge upp nu när jag väl fått chansen :) Nu sitter jag i alla fall här, i kalla Sverige. Längtar bort varenda eviga sekund till ett varmare ställe, till ett kärleksfullt minne blott. Men fortsätta drömma får jag väl göra, för inte komma någon att ta mig härifrån ikväll.

Jag har haft blogg innan, men dock inte på denna sida :) Vet ju hur allt funkar i alla fall!! :D
Martini.bloggboken.se
Tyvärr kunde jag inte behålla mitt namn, så fick istället komma på ett nytt lite hastigt :) Mumsilimums. Jaa va fan :D


Helgen var i alla fall helt fantastisk, med tjejerna :)
image1
Vinnarlaget i Skissa & Gissa i helgen :) Fr.vä. Jenny, Marie, Jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0