Vad är hon sugen på idag då?

Då är jag på plats igen, framför min underbara dator, vad skulle göras utan denna?
Idag har vädret varit över förväntan, efter att ha kommit hem igårkväll med snöstorm runt hörnet, tänkte jag ta mig till ett varmare land timmen efter.. Men solen har FAKTISKT skinet idag, och det har varit helt underbart!!
Kanske våren är på väg trots allt?

Min lillebror har lyckats skriva en dikt:  förvåna er inte...


"jag Börja med josse den horan snacka bakom
ryggen nu ska jag öppna Truten om hur du fick kuken

både framo bak du fick
den ialla hål som existera A.H
fortfarande på topp japp jag fungerar


du stinker Bitch, du fick min kuk fan oslakna besfort
du har haft min kuk i munnen dags o vakna"

Vad är då Martina sugen på idag? - Jo något långt och bekvämt, hårt men ändå mjukt, smaklig men ändå salt. :)

Idag skulle jag bestämma vilken ROCKís jag skulle vilja vara, och nu har jag det TINA TURNER,....


Kommentarer
Postat av: M.a.m.m.a.J.e.s.s.i.c.a

okej :) Näe men ibland känner man sig lite smått värdelös faktiskt. Men det brukar gå över :) Ja jag kände för att ha en utlotting om en bloggdesign där den som ska ha den får bestämma lite :)

2008-03-25 @ 17:43:09
URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0