Sexleksaker utan batterier??

Fick tyvärr ingen bild på snögubben jag gjorde igår, och nu så har den smält till en klump :( Nu liknar det mer två bröst!!

I helgen gäller det, vågar jag? eller kommer jag banga som de flesta gångerna?

På lördagskvällen blir det i alla fall sexparty, några nya leksaker hade suttit fint, UTAN batterier, för man retar sig bara om de tar slut, mitt i akten ;)

Precis varit ute och skottat fram min bil, (jo det är sant) Efter att ha satt mig igår och försökt starta den, så var det förgäves att skotta fram den när den ändå inte funka.. Men nu har jag både tagit bort snön, och kört med bilen.. DEN FUNKADE ;) Så idag kan jag göra min ärenden som var planerade... Massage, Läkarbesök.

Ikväll blir det jobb :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0