"Koukou"

När vissa saker och ting händer i ens liv, när man känner att det krävs en brytning nånstans? Då helt plötsligt gör man val som man sent kommer glömma! Drömmer, känner, tänker, säger, man gör mycket dumt alltid. Men detta misstag är nog det dummaste jag gjort! Det är i för sig bra att man kommit så långt att man själv tycker att det är korkat gjort.. Men frågorna som ställs i mitt huvud gör mig KOKO....
 Jag kan inte sova, ännu en vaken natt. Kan inte säga direkt att denna natt är välkommen. Hatar att sitta uppe om nätterna, då man sitteri mörkret, kikar lite ut från fönstret och inbillar sig att någon står där! Samma visa varje gång man är vaken om natten!!

Fredags, då var man på Lite mer, skit trevligt hade jag... men efter bara att ha sovit någo ntimme så väntades en körning till jobbet i Tomelilla, och vad ser man inte när man tittar ut genom köksfönstret? Joo rejält med snö, blåst, jaa rena snöovädret...! :( Kom till jobbet till slut, jobbade några timmar men körde hem ganska tidigt, kort sagt såg de på mig att jag inte mådde 100, och såg väldigt trött och sliten ut :)
Sov igenom hela eftermiddagen på Påskafton , allt för att jag skulle palla en kväll till... Men jodå allt löste sig, jag drog mig ut från ytterdörren även denna dagen...!! Kort sagt vart jag riktigt riktigt trött när jag kom hem från Tingvalla efter att ha dansat till Perikles hela kvällen.. MEN,, kan ändå inte sova riktigt, men till slut somnar jag och vaknar till vid halv 10, tar mig en smörgås, går och lägger mig.. :) Vaknar då och då, men först till liv vid 3. Då jag visste att jag var tvungen att dra mig upp, för att jobbet väntade.! Nu sitter jag här, efter att ha sett avsnitten på Andra Avenyn för denna veckan ;) Riktigt spännande nu, kan knappt bärga mig till nästa söndag ......

Har ringt en gammal vän idag, kändes skönt att äntligen få prata med honom.... Men tyvärr kan vi inte träffas på grund av hans tjej ( sjukt svartsjuk)!


Det surrar i mitt huvud... Vill bara kunna sova, så jag kan släppa vissa tankar.. Men visst är det så, när man är uppe så många timmar, så till slut tar huvudet intervall mot tänkandet och allt blir så jävla knepigt när man tänker... Det blir skit av det helt enkelt!!

Imorgon kommer kanske en vän till mig....får se :D

Jag ska i alla fall se en film nu, The Wispers. eller vad den nu hette...Verkar helt okej faktiskt!!

På återseende..hajsvaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0