Klimatet får mig att vilja spy...

Sitter hos Camilla just nu, framför mig har jag nog världens sötaste unge som ligger och sover på hennes mammas arm..! Anna och Kent är på besök hos camilla och robban och jag kan med glädje berätta att de har två helt underbar barn, en på 4 månader, också Lukas, snart 7 år.!!

Tittar jag ut, blir jag snabbt deprimerad av vädret, det snöar...! När ska det bli vår-väder? Blir så fruktansvärt förbannad på detta klimatet...det är inte ett dugg normalt och inte ett dugg roligt... JAG VILL HA SOL, VÄRME och en massa bruna män runt mig... det står högt upp på önskelistan och lär väl få stå där ett tag till känns det som!

Läste precis om the slut, i kvällsposten, var ju tvungen att leta upp henne på facebook, men förgäves....!

Mycket händer här i världen, som jag skrev innan...!

På lördag blir det piercing för min del.... om jag inte bangar denna gången...har nog bangat ett år..:) Men nu jävlar!
Sen blir det tatuering inom snar framtid.....GOTT!!

Ullared på torsdag nästa vecka...här händer det grejer...!
Nu ska jag ut och röka...på återseende snart igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0