Jag tycker man ska leva rejält när man väl fått chansen!

Denna dagen kallas Långfredag konstigt nog ,förstår egentligen inte det, läser man ordet lång, så tänker man, jaaa den är extra lång dag idag....! Men den har alltid varit kortare för mig.! idag har jag suttit hos Frissan i 3 timmar, jaa och inte är det jag som blivit fixad...! eller jo lite, men bara under tiden Mamma satt med färg i håret!
Ganska nöjd med min outfit just nu!!

Då var det spikat för en utgång idag, pratade precis med Ida, hon var på och jag är ju defnetivt på!  Lite synd att man jobbar imorgon bittia , men det är ju bara till förmiddagens slut..så det klarar jag.! Sen får man vila sig i 6 timmar, sen är det dags igen..!! Knappt troligt att man kommer vara pigg imorgon...! Men lever bara en gång, och den gången ska man leva rejält.
Ida slutar inte förrän 21.15, men vi hinner nog med ändå! :D Hon är i alla fall ledig imorgon :)

Mina funderingar kring gårdagen har fortfarande inte släppt....vad är det med mig? Ska jag leva med de tankarna resten av mitt liv eller? återstår och ser......

Vädret är allt ifrån Påskfint, ingen påsk känsla alls.... Och det är inte alls som förr, då träffades släkt och vänner och man åt god Påskmat...! I år blir inget sig likt!

Men jag önskar alla en GLAD PÅSK!! Nu ska Martina dra sig till soffan och vila sig!!
PÅ återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0