Ikväll kände jag inte denna varelse.

Tack för guds skull att man gjort sig av med relationen  , eller kontakten över huvudtaget med den människan, JAG skulle inte kunna lite på personen en sekund bara! Stå och flörta/kyssa/hålla hand när man har tjej...är verkligen OUT! så jävla patetisk är människan...! Må denna tjej han dejtar förstå detta...synd om henne ju!
Sitter på min egen lilla efterfest..trött är jag, somnar nog när som känns de som..
Inga funderingar alls över kvällen, utan bara glad att saker och ting gått som det gått. :)
Han viska i min bästa väns öra; Hälsa Martina så gott!! .
Haahaha att han bara kan och vill?! Då förstår man inte..men jag visade allt vart skåpet skulle stå.... Ikväll kände jag inte denna varelse..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0