Ytligheter vs abstrakta things ;)

Vänskap är något ytligt, något som man inte kan tå på... abstrakt.
Tänk om man skulle kunna förklara vänskap med något konkret, så man visste vad de innebär?
Folk missförstår oftast de här med att vara vänner, och helst vad vänskap är till för...
Vänskap är också en individs egna uppfattning, tror inte någon har exakt samma uppfattning.

Jag lever min lilla egna värld, egoistiskt liv , men vet ni vad? det är underbart! Har inte mått så här bra på jätte länge, jag enbart tänker på mig själv. Försöker få reda på vem jag egentligen är...! För vem är man egentligen?
Jag vet att jag är en tjej på 22 år, ja kvinna kanske, eller varför inte det skånska ordet för de; Kvinga :)

Men klart tänker jag på mina vänner, men största vikten lägger jag just nu på mig själv. Man behöver den tiden, den omsorgen, den livslusten.

Jag ska då gå och lägga mig snarast....migrän är inget trevligt...typiskt när man är ledig :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0