Värme tack, jag har feber! :(

Allt jag behöver är värme, febern gör att jag fryser, hela kroppen skakar och det känns som en jordbävning inom mig! Febern har trots allt gått ner lite, men känner mig fortfarande dålig och RASTLÖS.
Mamma ville att jag skulle försöka följa med till Ystad idag, men det känns som att det skiter sig rejält, jag kan knappt gå och ordagrant ser det ut som jag skitit på mig när jag går. Trevligt att se alla människors blickar i för sig, men känner nog inte för att glädja någon idag!
Undra om det blir fint väder idag, så fall kan man ju alltid sitta ute en stund och försöka få lite färg :)

Sett lite på mitt schema över sommaren, heerregud, har ingen semester och jobbar i princip varje kväll i veckan, någon dag då jag tagit på mig extra, gott med pengar, sen måste jag ju ta mig en resa i höst tänkte jag!

Är ledig idag, imorgon får jag se om jag klarar av att jobba, som sagt, går som en kärring och känner mig som en. Först och främst måste jag bli av med febern, sen måste jag lära mig gå på nytt :D

Har nog inte mycket mer och skriva förtillfälligt..!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0