Raggare för dagen.

Om jag en gång kunde svära på himlen, bakom molnen där stjärnorna lyser, hela mitt liv har det funnits orden JAG SVÄR, JAG LOVAR! Men i denna tid vi lever, är det bara ord som försvinner i munnen, inget betyder något, har man en gång blivit sårad av orden, tror man aldrig på dom igen. Meningslösa ord i min värld nu och tills vidare.

Lyssnar på gamla godingar, från tiden då jag var med dig. What is love, är en klassiker, där man gärna vickar på huvudet åt sidan då och då. Saknar att jag hade den som ringsignal en gång, helt fantastisk känsla. Men ont i magen får man fortfarande när de första tonerna går igenom högtalaren.!

Men sen när man väl lyssnar igenom lite OLD music, (70-80 och tidigt 90tal) Känner man igen många melodier, så man undrar, dagens musik kommer ju från de oldiesar som en gång fanns. Så dagens artister för mig är inget märkvärdigt.

IDag är faktiskt ingen vanlig dag, där är två lite speciella händelser.

1. Camilla 22 år idag, lite vin på det och säsongens första grillade BIFF ;) muma :D
2. MIN BIL KOMMER IDAG :D:D:D:D:D Snacka om vad jag längtat i en jäääävla vecka, men äntligen blir jag coolast i stan, med en rööööd cab :)

Nej över till duschen, sen på med solbrillorna och skinnjackan, RAGGARE för dagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0