Man hör besvikelsen i deras röster.

Då så, du sitter man här igen! Snart duschen som gäller, och därefter är det jobb ikväll! Solen skiner, kanske vi får en vår trots allt?

Just nu spenderar jag väldigt mycket tid på jobbet, jag vill komma in i de nya rutinerna och dels så jobbar jag 100%, man ska vara glad om man hinner med annat :) ! Fick i alla fall reda på att jag är ledig på torsdag, då ska jag och mamma iväg, bara hon och jag :) Ska bli mysigt!

Just nu ser jag Flip Flop på Kanal 5, samma skit som vanligt, SÄKRA PENGAR, ring och vinn!! Jag vill veta ett djur på 5 bokstäver, förra ordet vanns av Angela, DUVA var det rätta ordet! Grattis till henne!
Att de bara orkar göra såna program överhuvudtaget, illamående tanke att någon vill stå där och göra bort sig...! Retar mig redan på Programledaren Sandra, "Jaah vi fåhr höra med min producent, Nääääh , deh vah inte de ordet han ville ha, du fåhr ringa igen" *kräks* De gör verkligen allt för att folk ska gå på detta!!
Roliga är att jag fortsätter se det, har bara fått en liten tanke, bara räkna ut lite hur mycket de egentligen ringer, man kan höra det lite på rösterna som ringer in och chansar... Åhh, nej, jaja, där ser man. De är besvikna!
JAg ger alla ett tips, spela på lotto, ni har större chans till massvis med pengar, och ni behöver inte hela tiden ringa och kolla på kanal 5 varje morgoN!

Har precis pratat med Camilla, sorry jag var inte jätte social och prata..:(
Hoppas du får trevligt i Lunnarp CITY :D

Jag måste tanka min pärla idag, får köra halv 1 nånting, har en del och göra på jobbet idag.. samtal hit och dit..pappersarbete, tänkte göra allt det innan rapporten klockan 4, så kan jag ägna mig åt klienterna sen!
Man känner sig som en Sjuksköterska i mellanåt... konstig känsla, för det är något jag aldrig skulle kunna tänka mig... men i för sig, samma arbetsform i typslag!

JAg måste nog vila en timme till i alla fall, känner mig helt DÖD! Måste vara fit for fight snart!!
Adjöööss med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0