Känner vibrationer..

Mitt liv skulle kunna förklaras med ett kort BRA, jag söker mig inte till något lyxigt värre, vill inte ha något kärleksförklarat, orkar inte med något trams, mitt liv är just nu BRA, och det ska förhoppningsvis fortsätta så!

Jag har sagt upp mig från hemtjänsten, som jag skrev för några veckor sen. Jag är inte den som ska torka skit ur andras arsel, jag är den som ska hjälpa samhället till ett bättre ideal. Alltså jag har fått ett nytt jobb, ska jobba med att behandla människor med problematik, och målet är att de ska kunna leva ett "normalt" vardagsliv och klara allt runt detta!

Har också köpt en fantastisk bil, cab dessutom, så nu är sommaren räddad.! Det är klart, man får upp en massa gamla minnen sen tiden då jag hade min första cab, det var på skoltiden det! Tiden går fort, men tanken att lyssna på Roxette i min nya röda cab, får mig nästan att gråta av längtan tillbaks till den goda tiden.

Min arbetsvecka är så gott som fixad.
Mån - 13.30 - 22.30
Tis - 13.30-22.30
Ons - 08.00-16.30
Tors - ledig
Fre - 10.00- 16.30

Helgen är ledig

Jag varit uppe sen tidiga morgon, börjar känna mig trött, så duschen väntar, sen en lätt frukost, så att jag kan äta lunch innan jag börjar jobba!

Känner i alla fall väldigt bra vibrationer just nu, börjar jag fatta tycke för en som jag inte ens känner och träffat? verkar skumt, men härlig känsla!!

LÖN på fredag, frågan är hur mycket man får nu, fast jag sagt upp mig borde jag få lite tycker jag :)

Tack för mig denna morgon!

Kommentarer
Postat av: Ida

ja roxette. gamla goda tiden! den saknar man ibland :) ha en bra dag

2008-04-21 @ 11:01:46
URL: http://crazyida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0